Bestellen via onze website is heel gemakkelijk. Je kunt dit 24 uur per dag, 7 dagen per week doen. Hieronder vind je meer informatie over het bestelproces.
Via de website
Als je één of meerdere artikelen naar wens hebt gevonden, kun je deze eenvoudig aan je winkelmandje toevoegen door op de knop ‘in winkelmandje’ te klikken bij het artikel. Heb je alle artikelen die je wilt bestellen toegevoegd aan je winkelmandje? Klik dan rechtsboven de pagina op je winkelmandje. Controleer goed of alle artikelen er in staan en of dit ook in de juiste maat is. Als dat het geval is, klik je op de knop ‘Doorgaan naar kassa’.
Je vult hier je gegevens in zodat wij de factuur en het pakket naar jou kunnen versturen. Ook kies je hier een betaalmethode. Wil je inloggen of gelijk een account aanmaken? Klik dan naast ‘factuuradres’ op ‘inloggen of registreren’.
Vink in ieder geval het hokje aan met daarachter de tekst ‘Door op afrekenen te klikken plaats ik een bestelling met betaalplicht en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden’. Als laatste klik je op ‘afrekenen’.
Je wordt nu doorgeleid naar de betaalmethode die je hebt gekozen. Je bestelling is verder afgerond en je ontvangt een e-mail ter bevestiging hiervan. Als de betaling slaagt, krijg je ook gelijk de factuur toegestuurd.
Via de e-mail
Stuur een e-mail naar info@automotorenrevisie.nl. Zet hier je voor- en achternaam, adresgegevens en telefoonnummer in en natuurlijk wat je wilt bestellen. Wij zullen de bestelling handmatig aanmaken en sturen jou de betaalopties door. Uiteraard ontvang je zo snel mogelijk reactie op je bericht en ook een orderbevestiging.
Telefonisch
Neem telefonisch contact via +31 (0) 514 – 60 20 02 met ons op. Zie klantenservice & contact voor de bereikbaarheid. Wij zullen jouw gegevens telefonisch aannemen en noteren wat je wilt bestellen. Indien mogelijk sturen we je een bevestiging per e-mail. Heb je geen e-mailadres? Geen enkel probleem, dan nemen we alles telefonisch door.